Miejsce:
|
Dąbrowskie Wodociągi sp. z o.o. ul. Powstańców 13 41-300 Dąbrowa Górnicza
Biuro Obsługi Klienta stanowisko nr 1, 2, 3, 4. tel. 32 / 63 95 102, 63 95 113, 63 95 114 fax. 32 / 26 22 210 sekretariat@dabrowskie-wodociagi.pl
|
Godziny przyjęć:
|
Poniedziałek 7.00 – 17.00 Wtorek – Piątek 7.00 – 15.00
|
Wymagane dokumenty
|
Pismo w sprawie skargi.
|
Opłaty
|
bezpłatnie
|
Sposób dostarczenia
|
- Osobiście.
- Korespondencyjnie.
- Mailowo.
- Faksem.
|
Termin załatwienia sprawy
|
Odpowiedź na skargę udzielana jest bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca od daty zgłoszenia. W wyjątkowych przypadkach czas ten jest wydłużany, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia lub przekazania, Usługobiorca otrzymuje pisemną informację o ostatecznym terminie odpowiedzi.
|
Dodatkowe informacje
|
Usługobiorca ma prawo do zgłaszania skargi dotyczących jakości świadczonych usług w formie ustnej, pisemnej lub w formie elektronicznej poprzez stronę internetową. Odpowiedź na skargę udzielana jest w formie zgodnej ze sposobem jej zgłoszenia.
|
Klauzula informacyjna w związku z wniesieniem skargi
|
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych są Dąbrowskie Wodociągi Sp. z o.o. w Dąbrowie Górniczej z siedzibą w Dąbrowie Górniczej (41-300), ul. Powstańców 13, zwane dalej Spółką.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych ustanowionych w przepisach prawnych, związanych z rozpatrzeniem skargi na podstawie art. 6. ust.1. lit c) RODO.
- Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego oraz do organizacji międzynarodowych.
- Podane przez Panią/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom na mocy przepisów prawa lub powierzone na podstawie umów powierzenia danych osobowych, w szczególności podmiotom działającym na zlecenie Dąbrowskich Wodociągów Sp. z o.o.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas i w celu rozpatrzenia skargi oraz w ramach czynności archiwizacyjnej, tj. 5 lat.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem realizacji celu określonego w pkt. 2. Konsekwencją niepodania przez Panią/Pana danych osobowych będzie brak możliwości współpracy z Administratorem Danych.
- W przypadku pytań dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych na adres email: rodo@dabrowskie-wodociagi.pl lub w siedzibie Administratora Danych.
|