W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Dąbrowskie Wodociągi Sp. z o.o.

ul. Powstańców 13 
41-300 Dąbrowa Górnicza
tel.  (32) 639 51 00
fax  (32) 262 22 10

sekretariat@dabrowskie-wodociagi.pl

Odczyt wodomierza

Miejsce:

Dąbrowskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Powstańców 13
41-300 Dąbrowa Górnicza

Biuro Obsługi Klienta
stanowisko nr 3 tel. (32) 63 95 102
fax.(32) 262 22 10
sekretariat@dabrowskie-wodociagi.pl

Godziny przyjęć:

Poniedziałek       7:00 – 17:00
Wtorek – Piątek  7:00 – 15:00

Wymagane dokumenty

  1. „Formularza odczytu liczników do trasy” przeznaczony do wpisywania odczytów wodomierzy dokonywanych przez Odczytywacza, potwierdzone podpisem Klienta
  2. Druk „Odczyt wodomierza” wypełniany osobiście przez Klienta na stanowisku w BOK
  3. „Karta pocztowa” z wypełnionym odczytem wodomierza dokonanym przez Klienta i odesłana do Dąbrowskich Wodociągów.

Opłaty

Opłata za odczyt wodomierza zgodnie z aktualnie obowiązującą taryfą w dniu dokonania odczytu lub bezpłatnie w przypadku zgłoszenia stanu wodomierza przez Klienta.

Sposób dostarczenia

  1. Pracownik – Odczytywacz.
  2. Osobiście.
  3. Poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

Termin załatwienia sprawy

Do 7 dni od daty zgłoszenia odczytu wystawiona i wysłana jest faktura do Klienta na adres korespondencyjny.

Dodatkowe informacje

Odczyty wodomierzy dla gospodarstw domowych są dokonywane w cyklach dwumiesięcznych, natomiast dla firm i instytucji stosuje się miesięczne cykle rozliczeniowe.

Odczytu wskazań wodomierzy dokonuje osoba uprawniona, reprezentująca przedsiębiorstwo wodociągowo – kanalizacyjne, po okazaniu upoważnienia i legitymacji służbowej celem sporządzenia rozliczenia i wystawienia faktury.

Odczyt wodomierza można również zgłosić osobiście lub poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. 

W przypadku dokonywania i podawania odczytu wskazań wodomierza przez Klienta nie będzie pobierana opłata abonamentowa za odczyt. Jednakże Dąbrowskie Wodociągi zastrzegają sobie prawo kontroli wodomierza minimum dwa razy do roku i pobrania opłaty z tego tytułu zgodnie z obowiązującą taryfą. Klient winien podać stan wodomierza w terminie do 10 dnia parzystego/nieparzystego miesiąca przyjętego cyklu rozliczeniowego.

W przypadku nieobecności Klienta, ODCZYTYWACZ pozostawi kartę pocztową odczytu wodomierza. Należy ją niezwłocznie wypełnić i wrzucić do skrzynki pocztowej. Zużycie wody zostanie rozliczone na podstawie podanego wskazania wodomierza. 

Jeżeli Klient nie zgłosi odczytu wodomierza rozliczenie należności odbywać się będzie na podstawie średniego zużycia wody w okresie ostatnich 3 miesięcy, a gdy nie będzie to możliwe – na podstawie średniego zużycia wody w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane